Premium bankingTB
Vaša spokojnosť je pre nás prvoradá. Preto prispôsobujeme svet prémiových služieb vašim potrebám.
Kritériá a výhody Premium banking
Služby prémiového bankovníctva poskytujeme najmä klientom, ktorých pravidelný bezhotovostný príjem na účet je vyšší ako 2 000 EUR alebo celková výška aktív v správe Tatra banka Group je vyššia ako 40 000 EUR.
Prémioví klienti môžu využiť exkluzívne výhody:
Zľavy na vybrané bankové produkty a služby
Limitované edície investičných certifikátov a dlhopisov
Individuálna starostlivosť o financie
Viac informácii o aktuálnych výhodách získate u svojho osobného bankára alebo na Linke prémiového bankovníctva Tatra banky.
Formy starostlivosti
Každý z nás je iný, a preto aj prémiovú starostlivosť prispôsobujeme vašim potrebám a preferenciám.
Novinka – Starostlivosť na Linke prémiového bankovníctva
Starostlivosť založená na odbornom poradenstve a flexibilnom prístupe.
- Premium bankári na Linke prémiového bankovníctva Tatra banky
- Odborná starostlivosť o vaše financie a kvalitné poradenstvo
- Riešenie požiadaviek telefonicky alebo aj osobne v pobočke po objednaní sa prostredníctvom Linky prémiového bankovníctva
Osobný bankár v pobočke
Starostlivosť založená na osobných stretnutiach a dôvernom poznaní.
- Pridelený osobný bankár, ktorý sa stará o vaše financie
- Osobne v pobočke alebo aj telefonicky podľa aktuálnej situácie
Osobný bankár na telefóne
Starostlivosť založená na dôvernom poznaní bez osobných stretnutí.
- Pridelený osobný bankár, ktorý sa stará o vaše financie
- Telefonicky z pohodlia domova bez nutnosti návštevy pobočky
Novinka – Starostlivosť na Linke prémiového bankovníctva
Prinášame vám flexibilitu, ktorú nájdete na Slovensku iba u nás v Tatra banke. Už viac nemusíte navštevovať iba jednu pobočku, v ktorej pôsobí váš osobný bankár. Svoje požiadavky a finančné konzultácie vybavíte komfortne tak, ako vám aktuálne najviac vyhovuje, v ktorejkoľvek pobočke alebo telefonicky.
Ako to funguje?
Zavoláte na číslo DIALOG Live *1100 a my vás automaticky prepojíme na Linku prémiového bankovníctva.
Poradenstvo a servis vám poskytne Premium bankár, vašu požiadavku vyrieši od začiatku až po koniec.
V prípade, že v niektorých situáciách radšej uprednostníte osobné stretnutie, objedná vás k osobnému bankárovi v pobočke podľa vášho výberu.
Najčastejšie otázky
Informácie o aktuálnej forme starostlivosti nájdete v mobilnej aplikácii Tatra banka alebo v Internet bankinguTB v záložke Kontakty.
Starostlivosť si môžete zmeniť vo svojej mobilnej aplikácii Tatra banka alebo v Internet bankinguTB v záložke Kontakty – Zmeniť starostlivosť. O zmenu môžete požiadať aj na Linke prémiového bankovníctva Tatra banky alebo u svojho osobného bankára.
Samozrejme, vždy môžete prísť do ktorejkoľvek pobočky. Odporúčame vám však objednanie na konkrétny deň a čas, aby ste nemuseli čakať na vybavenie. Objednať sa môžete u vášho osobného bankára alebo na Linke prémiového bankovníctva cez *1100.
Linka je dostupná zavolaním na DIALOG Live *1100, pričom vás automaticky presmerujeme k voľnému Premium bankárovi.
K dispozícii je každý pracovný deň v čase od 8.00 hod. do 18.00 hod.
Ak potrebujete vybaviť niečo súrne, zavolajte na číslo DIALOG Live *1100, kde vás prednostne obslúžime.
https://www.tatrabanka.sk/sk/premium-banking/