DIALOG Live služba
Produkty a služby call centra DIALOG Live
V prípade, že ste už klientom Tatra banky, vieme prostredníctvom služby DIALOG riešiť takmer 90 % požiadaviek bez potrebnej návštevy pobočky. A to od žiadosti o produkt/službu až po podpis zmluvnej dokumentácie:
- Hypotekárny úver/Americkú hypotéku
- Bezúčelový spotrebný úver
- Kreditnú kartu
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Program sporenia
- Cestovné poistenie
- Investície do podielových fondov (prostredníctvom Osobného bankára alebo Osobného finančného poradcu na DIALOG Live)
- Úvery pre právnické osoby
- Podpis žiadosti o Hypotekárny úver (komplexnú konzultáciu a čerpanie úveru vie zabezpečiť priamo služba DIALOG Live prostredníctvom svojich Remote Hypotekárnych špecialistov)
- Žiadosť o produkt/zmenu produktu v prípade, že vás nevieme identifikovať prostredníctvom DIALOG Live (nemáte k dispozícii kartu a čítačku resp. nemáte nahratú hlasovú vzorku) / nie ste zatiaľ klientom Tatra banky
Pozrite si s akými servisnými požiadavkami sa viete obrátiť na DIALOG Live.
Pozrite si s akými servisnými požiadavkami sa viete obrátiť na DIALOG Live.
Kombináciou volania na DIALOG Live a návštevy pobočky môžete riešiť:
- vinkulácia finančných prostriedkov
- podpis žiadosti o Hypotekárny úver (komplexnú konzultáciu a čerapnie úveru vie zabezpečiť priamo služba DIALOG Live prostredníctvom svojich Remote Hypotekárnych špecialistov)
- žiadosť o produkt/zmenu produktu v prípade, že vás nevieme identifikovať prostredníctvom DIALOG Live (nemáte k dispozícii kartu a čítačku resp. nemáte nahratú hlasovú vzorku) / nie ste zatiaľ klientom Tatra banky
Osobný bankár na DIALOG Live (Remote Osobný bankár - RMOB)
Takmer 90 % vašich požiadaviek týkajúcich sa produktov aj iných služieb viete vyriešiť prostredníctvom svojho osobného bankára cez DIALOG z práce alebo priamo z pohodlia vášho domova.
Všetky dokumenty vám vie RMOB doručiť do Internet bankinguTB alebo priamo domov prostredníctvom kuriéra.
V čase od 8:00 -17:00 na bezplatnej linke z pohodlia domova 02/5919 7766.
Prípadne pracovníka viete kontaktovať priamo z vašej mobilnej aplikácie cez záložku Kontakty. V ostatnom čase (Non stop) bude váš hovor automaticky presmerovaný na DIALOG, kde sa vám budú ochotne venovať naši operátori.
Služby prémiového bankovníctva poskytujeme najmä klientom, ktorých pravidelný príjem na účet je vyšší ako 2 000 EUR alebo celková výška aktív v správe Tatra banka Group je vyššia ako 40 000 EUR.
Hypotekárny špecialista na DIALOG Live (Remote Hypotekárny špecialista - RMHŠ)
Áno. V prípade že ste klientom Tatra banky, takmer celý proces od konzultácie až po čerpanie úveru vieme riešiť cez DIALOG prostredníctvom Remote hypotekárneho špecialistu. V prípade schválenia úveru je potrebné zmluvy k Hypotekárnemu úveru podpísať na vami zvolenej pobočke (vieme vám zabezpečiť stretnutie v konkrétny čas, ktorý vám vyhovuje).
Veľmi jednoducho. Stačí zavolať na DIALOG a operátor už zariadi, aby ste sa mohli spojiť s remote HŠ.
https://www.tatrabanka.sk/sk/pomoc-podpora/casto-kladene-otazky/dialog-live/