Chatbot AdamTB
Posúvame hranice komunikácie. Napíšte Adamovi - poradí a pomôže so službou. Kedykoľvek.
Nemusíte nám volať ani chodiť do pobočky. Náš virtuálny bankár Adam vám spoľahlivo a bezpečne pomôže so želanými bankovými operáciami a zodpovie otázky o našich produktoch.
Adam je pripravený odpovedať v aplikácii Tatra banka, na našom webe a na prihlasovacej obrazovke vášho Internet bankinguTB.
Toto Adam dokáže na webe:
Ak mu napíšete prostredníctvom našej webovej stránky či prihlasovacej obrazovky Internet bankinguTB, rád zodpovie otázky o našich produktoch, zobrazí pre vás mapu s najbližšou či konkrétnou pobočkou alebo bankomatom/vkladomatom a tiež kurzový lístok spolu s menovou kalkulačkou.
Pomôže vám tiež s úpravou limitov platobnej karty či nastavením trvalého príkazu. Samozrejmosťou je asistencia pri potrebe blokovania vašej karty.
Po novom vám na prihlasovacej obrazovke do Internet bankinguTB rád aktivuje novú kartu či vykoná zmenu telefónneho čísla.
V aplikácii Tatra banka navyše zvládne:
Po overení vám vie aktivovať a zablokovať platobnú kartu či zmeniť nastavenie platobných limitov a povolených kontinentov. Pomôže tiež odblokovať dočasne zablokovanú kartu, zobrazí PIN kód vašej karty.
Môžete si s ním nastaviť notifikácie ku kreditnej karte či zobraziť a upraviť adresu doručenia novej platobnej karty. Zvládne tiež aktualizovať vaše telefónne číslo, spravovať automatickú splátku vašej kreditnej karty a pomôže tiež s otvorením Investičného sporenia. Asistovať vám bude aj pri nastavení notifikácií, trvalého príkazu či voliteľného prečerpania, dohodne vám stretnutie v pobočke či podá pomocnú ruku pri zabudnutom hesle.
Rád vám tiež pomôže zadať SEPA platobný príkaz, vygenerovať jednorazové číslo karty pre platby na internete, uľahčiť výber z bankomatu mobilom, otvoriť pre vás nový účet a vytvoriť nové SporenieTB k účtu. Zvládne vám tiež uľahčiť prístup k aktuálnemu mesačnému výpisu a k vášmu kontu Doplnkového dôchodkového sporenia (DDS).
Taktiež vás presmeruje na zoznam vašich čakajúcich platieb a dokáže pomôcť aj s vytvorením či úpravou SEPA inkasa. Nedávno sa naučil zobraziť vám zostatok na účte a ochotne pripomenie aj heslo k výpisu z účtu, ak ste pozabudli.
Výhodou virtuálneho bankára je, že mu môžete napísať kedykoľvek, vždy je pripravený vám odpovedať. Nepretržitá dostupnosť, pohotovosť a nikdy sa nekončiaci proces učenia Adama jednoznačne zaraďujú medzi inovácie, ktoré menia váš svet.
Ako dokáže AdamTB pochopiť, čo sa ho pýtate a poslať vám správnu odpoveď?
Využíva princípy Machine learning-u, teda časti počítačovej vedy používajúcej matematicko-štatistické metódy na identifikáciu štruktúr a naučenie sa modelov z dát. Jednou z oblastí Machine Learning-u je spracovanie a porozumenie písaného prejavu prirodzeného jazyka. AdamTB je formou umelej inteligencie, ktorá sa snaží porozumieť vašej otázke a na základe preddefinovanej rozhodovacej logiky vám poskytnúť relevantnú odpoveď.
Prvého virtuálneho bankového asistenta graficky navrhol Martin Pyšný. Prečítajte si náš rozhovor o tom, ako vznikal Adam.
AdamTB
- nájdete ho v aplikácii Tatra banka, na našom webe a v Internet bankinguTB,
- reaguje okamžite,
- komunikuje v slovenskom jazyku a s viacerými ľuďmi naraz,
- ak nebude poznať odpoveď na otázku, prepojí vás na kolegov, ktorí vám ochotne pomôžu,
- vie odpovedať na všeobecné otázky o bankových produktoch a službách.
Navyše vám rád pomôže s týmito službami:
Služba | Adam v mobilnej aplikácii Tatra banka |
Adam v prihlasovacej obrazovke Internet bankinguTB |
---|---|---|
Zobrazenie najbližšej/vybranej pobočky | ||
Zobrazenie najbližšieho/vybraného bankomatu či vkladomatu | ||
Kurzový lístok/menová kalkulačka | ||
Blokovanie karty | ||
Nastavenie limitov karty | ||
Zadanie/úprava trvalého príkazu | ||
Aktivácia novej karty | ||
Úprava telefónneho čísla | ||
Odblokovanie karty | ||
Zobrazenie/úprava adresy doručenia novej karty | ||
Správa automatickej splátky kreditnej karty | ||
Založenie Investičného sporeniaTB | ||
Zobrazenie PIN kódu karty | ||
Nastavenie b-mailu kreditnej karty | ||
Nastavenie Voliteľného prečerpaniaTB | ||
Dohodnutie stretnutia v pobočke | ||
Zabudnuté heslo k výpisu z účtu | ||
Zadanie SEPA platobného príkazu | ||
Vygenerovanie jednorazového čísla karty | ||
Výber z bankomatu mobilom | ||
Online otvorenie účtu/SporeniaTB k účtu | ||
Nasmerovanie do konta DDS | ||
Nasmerovanie do aktuálneho mesačného výpisu | ||
Prístup k zoznamu čakajúcich platieb | ||
Nastavenie SEPA inkasa | ||
Zobrazenie zostatku na účte |
Často kladené otázky
Virtuálny bankár momentálne dokáže prečítať 120 znakov. Ideálne je preto stručne popísať vašu požiadavku, resp. zadať otázku čo najvýstižnejšie.
Chatovacie okno si môžete otvoriť na našej webovej stránke, v mobilnej aplikácii Tatra banka a na prihlasovacej obrazovke Internet bankinguTB.
Pomohol vám Adam vyriešiť, čo ste potrebovali? Máte návrh, ako ho urobiť lepším a múdrejším? Alebo máte otázku ohľadom jeho fungovania? Napíšte nám na [email protected] a náš tím vám bude vďačný za spätnú väzbu.
Áno, chatovanie s Adamom je bezpečne chránené šifrovaním. Citlivé údaje pri ukladaní najprv zamaskuje, aby ich chránil pred zneužitím. Chatbot nesleduje vaše aktivity mimo chatovacieho okna.
https://www.tatrabanka.sk/sk/chatbot/