Ukončenie osobného preberania výpisov v pobočke
| 25.10.2022
Vážení klienti,
s cieľom vytvoriť v našich pobočkách ešte viac priestoru pre konzultácie k vašim finančným potrebám pristupujeme k ukončeniu niektorých servisných služieb. Osobné preberanie výpisov k bežným účtom, termínovaným účtom, kreditným kartám a ďalším produktom už nebude možné.
Výpisy budeme od 01. 01. 2023 zasielať našim klientom už len poštou alebo e-mailom.
E-mailové zasielanie výpisov alebo zmenu adresy na doručovanie papierového výpisu si jednoducho nastavíte v Internet bankinguTB, v pobočke alebo na kontaktnom centre DIALOG Live *1100. Sme tu pre vás.
V prípade, že nebudete so zmenou vyššie uvedených podmienok súhlasiť, máte právo bezodplatne a s okamžitou platnosťou ukončiť zmluvný vzťah s bankou. Ak banke nedoručíte výpoveď do 31. 12. 2022, dňom účinnosti zmeny začnú platiť zmenené zmluvné podmienky tak, ako ich navrhla banka.
S dôverou sa na nás obráťte v prípade akýchkoľvek otázok.
Ďakujeme.
S úctou,
Tatra banka
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/ukoncenie-osobneho-preberania-vypisov-pobocke/