1. Novinky a oznamy
  2. /
  3. Návod na aktiváciu mobilnej aplikácie Tatra banka

Návod na aktiváciu mobilnej aplikácie Tatra banka

| 15.01.2025

Vážení klienti,

pri aktualizácii mobilnej aplikácie Tatra banka na verziu 3.20 môže z technických dôvodov dôjsť k deaktivovaniu aplikácie na niektorých mobilných zariadeniach s operačným systémom IOS.

V prípade, že sa aplikácia deaktivuje, je potrebné ju opätovne aktivovať pomocou PIDu, hesla a aplikácie ČítačkaTB alebo Karty a čítačkyTB.

PID

Váš PID zistíte:

  • v Internet bankinguTB alebo v mobilnej aplikácii Tatra banka v časti Profil alebo
  • na prihlasovacej stránke Internet bankinguTB cez odkaz "Potrebujete PID alebo heslo?" alebo 
  • v pobočke alebo 
  • vo vašej zmluvnej dokumentácii (Zmluva o pridelení a zásadách používania identifikačných, autentifikačných a autorizačných prostriedkov).

Heslo

Ak si heslo do Internet bankinguTB alebo mobilnej aplikácie Tatra banka nepamätáte, môžete si vytvoriť nové priamo pri aktivácii aplikácie.

Za vzniknuté komplikácie sa ospravedlňujeme.

S úctou

Tatra banka


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/novinky-oznamy/navod-aktivaciu-mobilnej-aplikacie-tatra-banka/