Sťažnosti
Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.
Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.
O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.
Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.
Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.
Často kladené otázky
Blog a Novinky
Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.
Naša najnovšia kalkulačka vám prezradí, kedy približne pôjdete do dôchodku. To však nie je všetko. Odhadne tiež, ako dlho budete na dôchodku žiť. Viete, na koľko rokov sa potrebujete finančne pripraviť?
Dôchodkové sporenie potrebuje každý z nás. Pomôžte nám o ňom šíriť povedomie a my vás odmeníme knihou.
Aktualizácia kľúčových informácií príspevkových doplnkových dôchodkových fondov.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/