Sťažnosti Sťažnosti
  1. DDS
  2. /
  3. O spoločnosti
  4. /
  5. Sťažnosti

Sťažnosti 

Vybavovanie prípadných sťažností investorov pre Doplnkovú dôchodkovú spoločnosť Tatra banky, a.s. zabezpečuje Tatra banka, a.s.

Sťažnosť môžete podať Tatra banke písomne, a to v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky, Raiffeisen banky alebo poštou na adresu Tatra banka, a.s., Hodžovo nám. 3, P.O. Box 42, 850 05 Bratislava 55. V sťažnosti je potrebné uviesť identifikačné údaje sťažovateľa (vrátane jeho kontaktných údajov), ako aj príslušný popis skutočnosti, kvôli ktorej podávate sťažnosť.

O výsledku prešetrenia sťažnosti budete písomne informovaní a to najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia sťažnosti. Tatra banka vedie evidenciu prijatých sťažností investorov v elektronickej forme. V prípade, že nie je možné sťažnosť vybaviť v uvedenej lehote, o tejto skutočnosti budete písomne informovaní.

Žiadosti, návrhy, pokyny, príkazy, reklamácie, sťažnosti alebo iná dokumentácia, resp. úkony vzťahujúce k sa k účastníckej zmluve určené a doručené  spoločnosti Doplnkovej dôchodkovej spoločnosti Tatra banky, a.s. sa považujú za určené a doručené Tatra banke.

Vzájomné práva a povinnosti Tatra banky a klienta pri riešení sťažností primerane upravuje Reklamačný poriadok Tatra banky.

Blog a Novinky

Prinášame vám lepší dôchodok už viac ako 20 rokov.

Blogy
Starneme rýchlejšie, ako si myslíme

Starneme rýchlejšie, ako si myslíme

Slovensko rýchlo starne – tieto slová už počul asi každý z nás. Napriek tomu si iba málo ľudí uvedomuje, o aký veľký problém v skutočnosti ide a aké vážne sú jeho dôsledky.

Blogy
Ako sa vás dotknú znížené odvody do II. piliera?

Ako sa vás dotknú znížené odvody do II. piliera?

Dôchodkové sporenie môžeme prirovnať k behu na dlhú trať. Občas vás potrápia náročné situácie, ale so správne zvolenou prípravou im dokážete čeliť a úspešne dosiahnuť vami vytýčený cieľ.

Blogy
Dôchodkové fondy dosahujú atraktívne zhodnotenia

Dôchodkové fondy dosahujú atraktívne zhodnotenia

Dôchodkovým fondom sa počas posledného roka darilo a klienti v III. pilieri v súčasnosti dosahujú nadštandardné zhodnotenie svojich úspor.

Všetky články 

Poradíme vám?


www.tatrabanka.sk | Dialog: *1100 | Tatra banka a.s.
https://www.tatrabanka.sk/sk/dds/o-spolocnosti/staznosti/