Moje podnikanie
Tatra banka, a.s. vykonáva finančné sprostredkovanie ako samostatný finančný agent zapísaný v registri NBS pod reg. číslom 34945 pre UNIQA pojišťovna, a.s., pobočka poisťovne z iného členského štátu a pre Allianz - Slovenská poisťovňa, a. s.
Výhody poistenia Moje podnikanie
- komplexnosť – na uzatvorenie poistenia hnuteľných vecí, budovy, zodpovednosti za škodu a prerušenia prevádzky vám postačí 1 zmluva
- flexibilita – máte možnosť výberu zo 4 balíkov krytia
- jednoduchosť – uzatvorenie je rýchle a jednoduché
Prečítajte si detailné podmienky vrátane rozsahu krytých rizík vo Sprievodcovi poistením.
Rozsah poistenia
Názov krytia | COMFORT Balík so základným krytím |
PLUS Balík s rozšíreným krytím |
EXTRA Balík s komplexným krytím |
MAX Balík s najširším krytím |
---|---|---|---|---|
Flexa | ||||
Živel | ||||
Prerušenie prevádzky | ||||
Všeobecná zodpovednosť za škodu vrátane vadného výrobku |
||||
Poistené náklady | ||||
Asistenčné služby (základné) | ||||
Vodovodné škody | ||||
Rozbitie skla | ||||
Krádež, lúpež | ||||
Vandalizmus | ||||
Stroje a elektronika - lom stroja (vrátane skratu a prepätia na stavebných súčastiach budov) |
||||
Všeobecná zodpovednosť za škodu spôsobenú únikom znečisťujúcich látok (škoda na zdraví/veci) |
||||
Asistenčné služby (rozšírené) | ||||
Zemetrasenie (voliteľné pre všetky balíky) |
Prečítajte si aj základné informácie o poistnom produkte Moje podnikanie.
Poistné riziká
- Flexa – Kryje škody spôsobené požiarom, dymom, bleskom, explóziou, implóziou, pádom lietadla, rázovou vlnou a nárazom vozidla.
- Živel – Kryje škody v dôsledku živelných udalostí (povodeň, záplava, víchrica, búrlivý vietor, krupobitie, atmosférické zrážky, zosuv pôdy, ťarcha snehu, lavína, výbuch sopky a pád predmetov).
- Prerušenie prevádzky - Kryje škodu, ktorá vznikla počas doby trvania poistenia prerušením alebo obmedzením vašej prevádzky v dôsledku rizika, krytého vo vami vybranom balíku.
- Všeobecná zodpovednosť za škodu vrátane vadného výrobku - Kryje vašu zodpovednosť za škodu (škodu na zdraví, škodu na veci) spôsobenú inej osobe/poškodenému pri vykonávaní vašej poistenej podnikateľskej činnosti, vami dodanými výrobkami a vami poskytnutými službami.
- Poistené náklady - Kryje vaše náklady, ktoré boli vyvolané poistnou udalosťou a zároveň kryje náklady na odvrátenie bezprostredne hroziacej poistnej udalosti alebo zmiernenie jej následkov (napr. odstránenie, vyčistenie, vysušenie poistených vecí alebo stavebných súčas-tí, odvoz sutiny na najbližšiu skládku).
- Asistenčné služby (základné) - Asistenčné služby v prípade technickej havárie, zablokova-ných dverí alebo iné urgentné asistenčné služby.
- Vodovodné škody - Kryje škody spôsobené vodou z vodovodného zariadenia, vrátane škôd spôsobených spätným vystúpením vody.
- Rozbitie skla - Kryje rozbitie skla alebo podobného materiálu s rovnakým využitím (polykar-bonát, plexisklo a pod.), ktoré je súčasťou vášho majetku.
- Krádež, lúpež - Kryje krádež alebo lúpež vášho majetku.
- Vandalizmus - Kryje škody na vašom majetku v dôsledku vandalizmu.
- Stroje a elektronika - lom stroja (vrátane skratu a prepätia na stavebných súčastiach budov) - Kryje škody na vašich strojoch a elektronike v dôsledku neočakávanej uda-losti počas ich prevádzky, prestávky v prevádzke, inštalácie, škody spôsobené nesprávnym nastavením strojov, pretlakom, skratom, prepätím a pod.
- Všeobecná zodpovednosť za škodu spôsobenú únikom znečisťujúcich látok (škoda na zdraví/veci) - Kryje vašu zodpovednosť za škodu spôsobenú inej osobe/poškodenému v dôsledku náhodného úniku znečisťujúcich látok v súvislosti s vašou poistenou činnosťou ale-bo vašim vadným výrobkom a vami poskytnutými službami.
- Asistenčné služby (rozšírené) - Asistenčné služby pri obnove dát.
- Zemetrasenie (voliteľné pre všetky balíky) - Kryje škodu na vašom majetku v dôsledku zemetrasenia.
Hlásenie a sledovanie poistnej udalosti
- online hlásenie poistnej udalosti prostredníctvom webovej stránky Allianz
- telefonicky na linke Allianz +421 2 50 122 222
- poštou na adresu poisťovne:
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s.
Pribinova 19
811 09 Bratislava - osobne v pobočkách Allianz alebo Tatra banky
Číslo poistnej zmluvy potrebné pre hlásenie škodovej udalosti nájdete vo vašej poistnej zmluve, v platobnom doklade, v mobilnej aplikácii Tatra banka.
Online sledovanie PU: Informácia o stave registrovanej škodovej udalosti | Allianz
Často kladené otázky
Za stanovenie poistnej sumy zodpovedáte vy. Ak nemáte k dispozícii znalecký posudok, zmluvu o dielo alebo rozpočet nákladov, pri stanovení poistnej sumy zvážte, akú cenu je nutné v mieste poistenia vynaložiť na nadobudnutie novej budovy rovnakého druhu a kvality.
Ak sa zmení hodnota vašich poistených vecí, oznámte to bezodkladne vášmu sprostredkovateľovi poistenia alebo nás kontaktujte e-mailom, resp. telefonicky na našej infolinke. Táto zmena bude mať za následok zánik existujúcej a vypracovanie novej poistnej zmluvy.
Áno, poisťujeme budovu, v ktorej podnikáte a ste jej vlastníkom (vaša firma), alebo vlastníkom je fyzická osoba, ktorá je spoločníkom vašej firmy alebo je oprávnená konať v mene firmy. Ak dôjde k zmene vlastníka, poistenie budovy zanikne.
Ak ste nájomcom v budove, poistíme stavebné úpravy, ktoré v prenajatej budove vykonáte. Po presťahovaní z tejto budovy poistenie budovy zanikne.
Túto zmenu nám preto bezodkladne oznámte, pretože má vplyv aj na výšku poistného (zníženie).
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/uvery-financovanie/zaujima-ma/poistenie-moje-podnikanie/