Presun podnikateľského účtu
Vstúpte do Tatra banky a spravujte svoj podnikateľský účet moderne a pohodlne s bankou nabitou inováciami. Prenos účtu vybavíme za vás.
Rýchlo a bezstarostne
Stačí jedna návšteva pobočky
Všetko vybavíme za vás
Výhody
Všetko potrebné vybavíme za vás rýchlo a bezplatne:
- prenesieme vaše trvalé príkazy a inkasá
- zabezpečíme prevod zostatku finančných prostriedkov
- požiadame o zrušenie účtu v pôvodnej banke
A pri tom vám stačí len jedna návšteva ktorejkoľvek pobočky Tatra banky.
Presun účtu
- Otvorte si svoj bankový účet.
- Podajte žiadosť o presun účtu v ktorejkoľvek pobočke Tatra banky - potrebovať budete len číslo účtu/IBAN.
- Všetko ostatné vybavíme za vás.
Často kladené otázky
Ide o presun úhrad, inkás a finančných prostriedkov od odovzdávajúceho poskytovateľa platobných služieb (ďalej „Stará banka“) k prijímajúcemu poskytovateľovi platobných služieb (ďalej „Nová banka“) s možnosťou zrušenia platobného účtu v Starej Banke.
Áno. V žiadosti je možné požiadať o presun len niektorých platobných služieb alebo o presun všetkých platobných služieb.
Samozrejme. Presun platobného účtu nie je podmienený otvorením nového účtu. O presun platobných služieb zo Starej banky je možné požiadať aj na existujúci účet v Tatra banke.
Služba presunu platobného účtu je určená pre spotrebiteľa. Pri presune platobného účtu sa za spotrebiteľa vždy považuje aj osoba, ktorá v čase uzatvorenia rámcovej zmluvy o poskytovaní platobných služieb zamestnáva menej ako desať osôb a ktorej ročný obrat alebo celková ročná bilančná hodnota nepresahuje 2 000 000 EUR.
O presun platobného účtu môže požiadať len osoba, ktorá je majiteľom účtu v Starej banke, prípadne iná osoba na základe splnomocnenia majiteľom účtu. V prípade, ak má účet v Starej banke viacerých majiteľov, žiadosť o presun účtu musí byť podpísaná všetkými majiteľmi.
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/ucty-platby/presun-uctu-po/