Premium APITB – účty
Chceli by ste automaticky sťahovať výpisy a párovať platby k faktúram či objednávkam?
Získajte okamžitý prehľad o dianí na vašich účtoch bez toho, aby ste sa museli prihlasovať do Internet bankinguTB alebo mobilnej aplikácie Tatra banka.
Pristupujte k vašim účtom prostredníctvom API rozhrania.
Základné informácie
Premium API – účty je služba, ktorá umožňuje bezpečný a automatizovaný prístup k informáciám o dianí na vašich účtoch cez API rozhranie. Vďaka tomuto prepojeniu môžete pristupovať k pohybom a zostatkom na vašich účtoch cez váš účtovný alebo fakturačný systém a umožniť tak automatické párovanie platieb k faktúram alebo automatické odosielanie tovaru. Služba je dostupná 24/7 a informácie o pohyboch alebo zostatkoch sú dostupné okamžite po pripísaní prostriedkov na platobný účet.
Výhody
- Prístup k 15 mesačnej histórií transakcií
- Zostatky na účte (aktuálny disponibilný zostatok, účtovný zostatok za predchádzajúci bankový deň)
- Sťahovanie výpisov cez API rozhranie
- 24/7 dostupnosť
- Vždy aktuálne dáta s využitím Webhook notifikácií
- BONUS - služba Premium API umožňuje prístup aj k účtom v iných bankách (ČSOB, SLSP, VÚB, Raiffeisen, Fio, UniCredit, Air bank, Komerční banka, Unicredit CZ, Fio CZ, Česká spořitelna, ČSOB CZ)
Pozrite si záznam z webináru k službe Premium API, kde sa dozviete základné informácie o tejto službe, predstavíme vám Devepoler portál a môžete si pozrieť aj Live demo služby.
Postup pre získanie služby
Poskytujeme dve možnosti ako využívať našu službu:
1. Prístup cez aplikáciu Premium APITB partnera
Pre jednoduchú implementáciu alebo ak nemáte skúsenosti s využívaním API rozhraní, službu môžete využiť prostredníctvom jedného z našich partnerov. Služba Premium APITB – účty je pripravená na používanie v aplikácii partnera a môžete ju začať využívať okamžite.
Ako si službu aktivovať?
- Vyberte si zo zoznamu Premium APITB partnerov.
- Prihláste sa alebo sa registrujte do aplikácie partnera.
(Pre dokončenie registrácie môže byť vyžadovaný súhlas s podmienkami využívania aplikácie partnera. Podmienky využívania služby Premium APITB prostredníctvom aplikácie partnera určuje partner.) - Vyhľadajte návod na párovanie účtov prostredníctvom služby Premium APITB - účty.
Výhody:
- okamžitý prístup k službe
- žiadne náklady na implementáciu
- nie je potrebná znalosť API rozhrania
2. Prístup cez vlastnú aplikáciu
Ak vám nevyhovuje žiadny z našich partnerov, službu môžete využívať aj prostredníctvom vlastnej aplikácie uzatvorením zmluvy o službe Premium APITB.
Ako si službu aktivovať?
- Zaregistrujte sa na našom Developer portáli.
- O schválení registrácie dostanete notifikačný e-mail
- Prihláste sa do Developer portálu a vytvorte si novú aplikáciu.
- Otestujte si funkcionalitu na našom testovacom prostredí (Sandbox).
- Požiadajte o prístup do produkčného prostredia zaslaním žiadosti na [email protected].
- Budeme vás kontaktovať, aby sme si s vami dohodli podmienky používania služby Premium APITB - účty
- Následne podpíšete zmluvy na pobočke alebo cez vášho relationship managera.
- Po podpise zmluvy dostanete notifikačný e-mail o povolení prístupu do produkčného prostredia.
- Služba je úspešne aktivovaná.
Výhody:
- riešenie je na mieru prispôsobené potrebám klienta
- prehľad o účtoch cez aplikáciu podľa vlastného výberu
Podmienky využívania služby pre oba typy prístupov:
Ak ste klientom Tatra banky, je potrebné mať oprávnenia k Internet bankinguTB aspoň v pasívnej forme.
Ak nie ste klientom, je potrebné prihlásenie v elektronickom prostredí banky, ktorá vedie vami sprístupnený účet.
Udelenie súhlasu na prístup k účtu
Prístup k informáciám o účtoch prostredníctvom inej aplikácie je možný až po udelení súhlasu zo strany klienta pre konkrétnu aplikáciu. Súhlas klient udeľuje prostredníctvom nášho autorizačného portálu, kam je presmerovaný z aplikácie, ktorá žiada o prístup. Platnosť súhlasu je obmedzená na 180 dní a následne je potrebné tento súhlas obnoviť rovnakým procesom.
Postup s využitím prihlasovacích údajov do Internet bankinguTB:
- Prihláste sa do vašej aplikácie alebo do aplikácie jedného z našich partnerov.
- V aplikácii si zvoľte konkrétny bankový účet, ktorý si želáte napárovať alebo postupujte podľa pokynov partnerskej aplikácie.
- Budete presmerovaný na náš bankový portál, kde si vyberiete z dvoch možnosti a to či ste klientom alebo nie ste klientom Tatra banky.
- Následne je potrebné prihlásenie pomocou prihlasovacích údajov do Internet bankinguTB. (PID a Heslo + kód z ČítačkyTB).
- Zobrazia sa vám vaše účty z Tatra banky, z ktorých si vyberiete tie, ktoré si želáte napárovať s aplikáciou.
- Cez tlačidlo pridať účet môžete do zoznamu pridať aj účty z iných bánk.
- Po ich potvrdení budete spätne presmerovaný do aplikácie a informovaný o úspešnej autorizácii.
Postup pre udelenie súhlasu cez Business bankingTB:
V prípade, že máte záujem prepojiť len účty vedené v Tatra banke, a.s., je možné udeliť súhlas na prístup k účtu aj cez Business bankingTB.
Správa súhlasov cez Business banking je sprístupnená používateľom s maticou oprávnení „Zadávanie platieb a žiadosti“. Ak takýmto typom oprávnenia v Business bankinguTB nedisponujete, je potrebné si ho zriadiť.
Partneri
Službu Premium APITB - účty môžete využívať prostredníctvom našich partnerov.
Ak sa aj vy chcete stať partnerom Tatra banky a ponúkať službu Premium APITB svojim klientom, neváhajte nás kontaktovať na [email protected].
KROS Fakturácia je nové online riešenie nielen pre podnikateľov. Vystavujte faktúry, odosielajte upomienky, inkasujte faktúry platobnou kartou alebo cez platobnú bránu s automatickým spárovaním transakcie s pohľadávkou.
Vytvorte si skladové karty a získajte prehľad o prijatom a predanom tovare, ako aj o stave vašich zásob. Položky zo skladu už nemusíte vypisovať ručne, vďaka prepojeniu skladu s faktúrami vám ich automaticky načíta do faktúry.
Chcete prejsť na digitálne účtovníctvo? S aplikáciou KROS Digitálna kancelária to nebude problém. Majte pod jednou strechou účtovný program OMEGA či ALFA plus, spolu s archívom pre uschovávanie dokladov. Zbavte sa zbytočných šanónov a vymieňajte si doklady s klientmi cez šikovnú aplikáciu. Spolu s automatickými funkciami ušetríte nie len priestor, ale najmä čas. Všetko s neobmedzeným priestorom, počtom dokladov či používateľov.
Jednoduchý a intuitívny online fakturačný systém vhodný aj pre živnostníkov. SuperFaktúra je dostupná aj ako vysoko hodnotená mobilná aplikácia. Automatické načítanie údajov podľa názvu alebo IČO klienta, faktúry v cudzích jazykoch a fakturačných menách, evidencia nákladov, automatické párovanie platieb, prehľady a tiež prístup pre účtovníka, ktorý si doklady stiahne sám, kedykoľvek ich bude potrebovať.
Doklado je aplikácia na digitálne spracovanie bločkov a faktúr pre podnikateľov a účtovníkov. Umožňuje plnú digitalizáciu účtovníctva, bez potreby papierového archívu. Prostredníctvom neobmedzeného digitálneho archívu podnikatelia ukladajú a odovzdávajú doklady účtovníkom priebežne. Bločky a faktúry sú automaticky archivované a vyťažovane do dátovej formy, pripravené na export do účtovníctva. Pomocou mobilnej aplikácie užívatelia archivujú bločky aj faktúry, za pár sekúnd. Doklado ponúka neobmedzený počet užívateľov a firiem v jednom užívateľskom účte. Zjednodušenie a zrýchlenie spracovania dokladov o viac ako 50 %.
POHODA je komplexný účtovný a ekonomický software pre malé, stredné a veľké firmy z radov fyzických i právnických osôb. Systém je odvetvovo neutrálny a vhodný pre živnostníkov, podnikateľov a spoločnosti, ktoré sa zaoberajú výrobou, obchodom i poskytovaním služieb. Pomocou služby Tatra banka Premium API si môžete zefektívniť prácu s transakciami na svojich bankových účtoch. Služba umožňuje sťahovať reálne pohyby na účte do Pohody priamo a v aktuálnom čase. Rovnako je možné odoslať do banky príkazy na úhradu, či už SEPA platby alebo zahraničné platby.
Ste účtovná spoločnosť a chcete spravovať viacero bankových účtov svojich klientov pod jedným prístupom naraz? Využite v programe POHODA službu Tatra banka Premium API Professional. Táto služba umožňuje vytvorenie viacerých súhlasov, čo znamená, že účtovné firmy môžu pristupovať k viacerým klientskym účtom vedeným v Tatra banke, ako i k účtom v ďalších vzájomne prepojených bankách pod jedným prístupom, bez nutnosti uzatvárania zmlúv s Tatra bankou na každú spoločnosť zvlášť.
Accai predstavuje prelomové online riešenie, ktoré v sebe kombinuje bezplatný fakturačný nástroj a automatizované účtovníctvo s využitím najmodernejších technológií. Cez interaktívny online reporting získa aj menej skúsený podnikateľ dokonalý prehľad o svojom podnikaní. Pomocou skúsených daňových poradcov a zautomatizovaných procesov sa nemusíte obávať nielen o správnosť účtovníctva a spracovania miezd, ale ani o bezchybnosť daňových priznaní.
ALFEUS Billing je jedinečná služba svojou formou aj obsahom učená pre telekomunikačných operátorov poskytujúcich služby internetu, IPTV, telefónie a káblovej televízie. Za pevnú mesačnú cenu a bez vstupnej investície získavate vlastný billingový systém prevádzkovaný priamo vo vašej infraštruktúre. A to všetko s neobmedzeným zákazníckym servisom dodávateľa a s možnosťou si obsah aj rozsah billingu kedykoľvek zmeniť podľa potreby. Na rozdiel od bežných cloudov a outsourcingových služieb je ALFEUS Billing vždy prispôsobený vašim potrebám.
Spoločnosť aMusevity, s. r. o. je moderná, plne digitálna účtovná firma, ktorá prináša prostredníctvom svojej zákazníckej zóny plne digitálne rozhranie a užívateľsky prívetivé výstupy z účtovníctva. Vďaka aMusevity - zákazníckej zóne klient šetrí svoj čas a získava vždy aktuálny prehľad o hospodárení svojej spoločnosti.
Spoločnosť ANASOFT vyniká pri tvorbe sofvérových riešení a technologických inovácií, ktoré podporujú digitálnu transformáciu podnikov. Portfólio zahŕňa komplexné podnikové informačné ERP systémy. FINUS pre riadenie subjektov rôzneho typu a systém pre správu nehnuteľností DOMUS, v ktorom je spravovaných viac ako 850 000 bytových a nebytových priestorov. Sú k dispozícii prostredníctvom mobilných aplikácií eFINUS a eDOMUS. Jednotlivé systémové moduly riadia ekonomicko-finančné, personálne a mzdové procesy pre obchodné firmy, správcovské spoločnosti, výrobcov tepla, personálne agentúry či právnické firmy.
Asseco QASIDA ERP – Inovatívne ERP riešenie podporujúce všetky oblasti firemných procesov od ekonomiky, skladového hospodárstva cez riadenie obchodu a marketingu, výroby až po finančné riadenie, reporting a controlling.
Digitalizácia a automatizácia sú pre nás prioritou, a preto vyvýjame aplikácie uľahčujúce každodennú prácu s dokladmi, ako napr. QASIDA OCR alebo Import e-kasa účteniek.
Prostredníctvom služby Tatra banka Premium API je možné sledovať transakcie na bankových účtoch firmy z internetbankingu priamo v programe QASIDA ERP. Zároveň identifikovať, či sa už jednotlivé transakcie nachádzajú na bankovom výpise alebo v avíze o platbe, resp. vytvárať Avízo o platbe k vybranej transakcii.
Prívetivá a jednoducho ovládateľná fakturačná aplikácia s integrovanými online predajnými nástrojmi pre živnostníkov, malých a stredných podnikateľov. Dostupné pre iOS, Android a na webe. S Billdu vystavujte faktúry, cenové ponuky a iné dokumenty, evidujte náklady, zvoľte vlastnú šablónu, prepojte sa s účtovníkom a využite množstvo iných šikovných funkcií.
BitFaktura je jednoduchý online fakturačný nástroj, určený pre živnostníkov, začínajúcich podnikateľov či malé spoločnosti. Program je dostupný vo forme webovej stránky ale aj praktickej mobilné aplikácie.
Ponúka komplexné fakturačné služby s možnosťou výberu vlastného dizajnu faktúr, automatického načítania fakturačných údajov, implementácie QR kódu a číselných kódov EAN, sledovanie splatnosti, párovanie platieb, upomienkovanie nezaplatených faktúr a mnoho ďalšieho.
Systém je doplnený o nadväzujúce moduly Skladová evidencia, Účtovníctvo a Ekonomické prehľady.
Dativery je česká spoločnosť vyvíjajúca a prevádzkujúca integrácie s účtovnými systémami ABRA Flexi, ABRA Gen, POHODA, OBERON, Xero a ďalšími vrátane napojenia BaseLinkeru, všetko formou SaaS. Tisíce firiem denne využívajú naše integrácie s e-shopmi, marketplace, skladovými systémami a fulfillmentami. Spoliehajú sa na prenosy informácií o platbách z bánk, platobných brán, terminálov a zásielkových firmách, automatizovane vytvárajú a upravujú doklady, importujú a exportujú dáta, či pomocou umelej inteligencie vyťažujú dáta z faktúry. Pripravujeme doplnky pre ABRA Flexi a vlastný skladový nástroj Mobilný skladník.
EcoSun je podnikový a ekonomický softvér, ktorý prináša kompletné riešenia pre malé, stredné a veľké firmy. Systém je flexibilný a vhodný pre podnikateľov pôsobiacich v rôznych odvetviach, vrátane ekonomiky a riadenia podniku, od obchodu, cez nákup, predaj, skladové hospodárstvo až k podvojnému a jednoduchému účtovníctvu a manažmentu firemných zdrojov.
Vďaka službe Tatra banka Premium API môžete efektívne riadiť finančné operácie na svojich účtoch. Táto služba umožňuje sťahovať aktuálne pohyby na účte priamo do EcoSunu v reálnom čase a zároveň odosielať platobné príkazy.
Profesionálna on-line platforma pre efektívnu správu športového klubu ale aj iného spolku. Jedno miesto pre všetku komunikáciu, riešenie administratívnych záležitostí, evidenciu členov, správu udalostí alebo platieb. Do platformy si môžete pridať váš bankový účet pre automatické sťahovanie histórie prichádzajúcich transakcií. Tie sa potom automaticky spárujú s vytvorenými platbami v klubovej platforme eos. Dostupné aj ako mobilné aplikácie pre iOS a Android.
Spoločnosť HT Solution s.r.o. už 20 rokov implementuje podnikový informačný systém eso/es, ktorý je určený pre stredné a väčšie spoločnosti a svojim rozsahom pokrýva podnikové procesy od nákupu cez skladové hospodárstvo, výrobu, predaj a expedíciu až po financie. Všetky moduly sú integrované do jedného celku a okrem štandardných funkcií je systém vybavený množstvom doplnkových modulov ako CRM, WMS, eMotion, eDelivery a pod. To celé je podporené kvalitným kontrolingom, dnes nevyhnutným pre rýchle a správne rozhodovanie, dostupným kdekoľvek cez notebook či mobilný telefón.
Komplexný podnikový informačný systém E3M obsahuje moduly z oblasti logistiky, výroby, podnikového riadenia, vrátane komplexnej ponuky ekonomického softvéru pre účtovanie v sústave jednoduchého alebo podvojného účtovníctva. Všetky moduly sú vzájomne prepojené, preto sa zmeny okamžite premietajú v rámci celého systému v reálnom čase.
Ekonomický softvér spracováva dáta z ostatných modulov informačného systému (skladové hospodárstvo, predajňa). Má zapracované funkcionality pre automatické účtovanie a párovanie platieb s množstvom kontrolných mechanizmov.
Plne cloudová intuitívna a ľahko nastaviteľná platforma Pulsawork, ktorá môže fungovať ako samostatné alebo integrované riešenie vo vašej rýchlo rastúcej spoločnosti. Táto platforma vám pomáha rozvíjať vaše podnikanie nastavením pravidiel pre procesy a zhromažďovaním informácií z oblasti ľudských zdrojov, projektov, finančného controllingu a prevádzky do ľahko zrozumiteľných správ pod jednou strechou. V našom riešení využívame najnovšie technológie OCR a AI a automatizujeme extrakciu dát z rôznych dokumentov.
Knowsoft, s.r.o. zabezpečuje komplexné služby v oblasti informačných technológií pre malé a stredne veľké spoločnosti. Poskytujeme kompletnú škálu služieb spojených s podnikovými ERP systémami. Pre našich klientov realizujeme identifikáciu procesov, návrh a kompletnú realizáciu procesu implementácie, ako aj kvalitnú po implementačnú starostlivosť. Pre nami implementované riešenia je samozrejmosťou prehľadné rozhranie, kvalitné školenie, poradenstvo a profesionálny hotline.
Asseco HELIOS iNuvio je dlhoročná jednotka na trhu SME firemných softvérov v Českej republike a jeden zo silných hráčov na Slovensku. Pokrýva všetky dôležité firemné procesy a vyniká v špecifických odvetvových riešeniach. Funguje na báze Microsoft, takže je mimoriadne intuitívny. Pri práci s Asseco HELIOSom určite oceníte vysokú mieru personalizácie. Značnú časť systému si môžete upraviť a nastaviť podľa seba tak, aby dokonale vyhovoval vašim zvyklostiam a postupom.
Ekonomický informačný systém EIB LLARIK je výsledkom viac ako 30 ročného vývoja. Systém poskytuje všetky štandardné funkcionality pre riadenie spoločností. Obchod s online prepojením na eshop. Logistiku s využitím skenerov, skladových pozícií, evidenciou šarží a exspirácií. Sofistikované rozvozy so zapracovaním rozhraní pre dopravné spoločnosti. Online riadenie obchodných prevádzok. Automatickú fakturáciu. Elektronický archív. Biznis Intelligence a mnoho ďalších „vychytávok“, ktorých cieľom je optimalizovať a zefektívňovať. Počúvame svojich zákazníkov. Customizujeme. Vytvárame im konkurenčnú výhodu. Ako bonus k dodávke informačného systému poskytujeme prenájom dátového priestoru s odbornou administráciou. Naše aplikácie boli viackrát ocenené odbornou verejnosťou. Získali sme ocenenie EuroCloud Slovakia Award. Boli sme nominovaní medzi finalistov súťaže IT produkt roka.
MK-soft je spoločnosť venujúca sa vývoju ekonomického softvéru pre vedenie ekonomickej, mzdovej, obchodnej a skladovej evidencie firmy. Pri vývoji sme sa zamerali na vytvorenie technologicky vyspelého programu spolu so zachovaním jednoduchosti ovládania a prehľadnosti zobrazovania informácií. V spolupráci s Tatra bankou klientom umožňujemme využívať Premium API, pomocou ktorého je možné rýchlo a jednoducho komunikovať s bankou, bez nutnosti výmených súborov.
Moneo - aplikácia na digitalizáciu účtovníctva, riadenie financií a prognózovanie cash flow. Automatické čítanie došlých a odoslaných faktúr a elektronických účteniek pomocou umelej inteligencie (AI). Komfortný systém schvaľovania dokladov a automatické zaúčtovanie v podvojnom účtovníctve. Pohľadávky, záväzky, stavy a pohyby na bankových účtoch v reálnom čase. Digitálny archív - dátové úložisko firemných dokumentov s možnosťou rýchleho vyhľadávania v obsahu dokumentov. Automaticky generované hromadné platobné príkazy, automatické generovanie úhrad podľa časového plánu. Prehľadné prognózy cash flow v reálnom čase až na 12 mesiacov, modelovanie rôznych finančných situácii. Sledovanie viacerých firiem v jednej aplikácii, vytváranie skupín firiem podľa rôznych kritérií.
Systém OBERON dodávaný firmou EXALOGIC, s.r.o. je komplexný účtovný a ekonomický softvér na všestrannú správu agendy firmy.
Využiť ho môže každý, kto potrebuje viesť účtovníctvo (jednoduché alebo podvojné), sklad alebo predávať pomocou registračnej pokladnice.
Okrem toho softvér obsahuje celý rad ďalších modulov: na spracovanie miezd, hotelový systém, na evidenciu pracovného času a dochádzky, modul CRM a registratúra a ďalšie.
Osobitnou kategóriou sú mobilné riešenia (OBERON Web, ASTON - mobilný skladník, LUKUL - nielen mobilný čašník, QeeR skener atď.).
ReFIS je softvér pre digitalizáciu a schvaľovanie faktúr a objednávok. Je kompatibilný s každou firmou a ľubovoľným účtovným softvérom. Automatické rozpoznávanie textu faktúry prečíta doklad bez nutnosti ručného prepisovania. Elektronický archív dokladov vám sprístupní doklady na niekoľko klikov. Workflow schvaľovania a obehu dokumentov vo firme zamedzí nepotrebným nákupom, zníži náklady firmy a zvýši zisk. Automatické zaúčtovanie a export do účtovníctva ušetrí čas na administratívnych úkonoch.
Firmám a podnikateľom slúži ako fakturačný nástroj Project & Time tracker pre správu projektov, čo ocenia najmä freelanceri. Avšak pridanou hodnotou sú hlavne integrované biznis služby ako Účtovníctvo a mzdy, Právo, Daňové poradenstvo a ďalšie. Získate overeného a kvalitného účtovníka či právnika, ktorý je online, keď ho potrebujete. Trovi preberá zodpovednosť za poskytnuté služby a prípadné chyby.
Účto+ je online podnikový informačný systém s množstvom funkcií pre všetkých podnikateľov: od malého živnostníka až po veľké spoločnosti. Veľkou výhodou Účto+ je, že všetky faktúry či bločky viete zdieľať so svojim účtovníkom, ktorý s vami môže komunikovať priamo cez Účto+. Účto+ je skvelý nástroj na digitalizáciu a automatizáciu procesov vo vašom podnikaní aj v účtovníctve. Fakturácia je navždy zadarmo pre všetkých.
Často kladené otázky
Služba je primárne určená pre podnikateľov, ktorí pravidelne realizujú väčšie množstvo platobných príkazov a uvítali by možnosť zjednodušiť tento proces. Podmienkou pre využívanie tejto služby je vlastniť podnikateľský účet v Tatra banke.
Ak službu využívate prostredníctvom aplikácie Premium APITB partnera, podmienky využívania služby určuje partner. Ak ku službe pristupujete prostredníctvom vlastnej aplikácie, služba je spoplatnená na základe podmienok stanovených v zmluve o Premium APITB uzatvorenej medzi vami a Tatra bankou.
Ak si želáte službu integrovať sami, potrebnú dokumentáciu k API rozhraniu nájdete na našom Developer portáli, ktorá je voľne dostupná aj bez registrácie.
Áno, službu si po registrácii na Developer portáli môžete odskúšať prostredníctvom nášho testovacieho prostredia (Sandbox).
https://www.tatrabanka.sk/sk/business/ucty-platby/premium-api-ucty/