Ušetríme čas 60-tisíc klientom ročne
| 26.04.2023 | 3 min. čítania
Tatra banka prináša ďalšiu novinku, ktorá prispieva k väčšiemu komfortu klientov. Už nie je potrebné, aby sa pri vydaní nového občianskeho preukazu ponáhľali do banky oznámiť aktualizované údaje. Tatra banka zabezpečí aktualizáciu automaticky na základe informácií z Evidencie občianskych preukazov.
Zmysluplné inovácie pre väčší komfort klientov
Prísľubom značky Tatra banka je byť lídrom v inováciách a klientom pravidelne prinášať užitočné novinky, ktoré im zjednodušia život. Dôkazom toho je napríklad možnosť otvoriť si účet úplne bez návštevy pobočky alebo si zobrať úver z pohodlia domova. Tatra banka sa snaží komfort klientov neustále zvyšovať aj ďalší službami. K týmto iniciatívam pribudla automatická aktualizácia údajov pri zmene občianskeho preukazu.
Ušetríme čas 60 000 klientom ročne
60 000 klientov ročne požiada v banke o zmenu osobných údajov z dôvodu vydania nového občianskeho preukazu. Od apríla už takéto žiadosti o zmenu nebudú potrebné. Namiesto klientov automaticky aktualizujeme vybrané osobné údaje. V bankových systémoch zaevidujeme napríklad nové číslo občianskeho preukazu, dátum vydania a exspirácie dokladu, informácie o titule, mene a priezvisku, alebo adresu trvalého pobytu
„V Tatra banke neustále premýšľame nad tým, ako klientom priniesť inovácie, ktoré majú zmysel a zvyšujú ich komfort. Som rád, že do tejto skupiny pridávame aj automatickú aktualizáciu zmenených údajov z občianskeho preukazu. Klientom tak šetríme jednu z najvzácnejších vecí – čas,“ hovorí Peter Matúš, člen predstavenstva pre retailové bankovníctvo.
Digitalizácia, ktorá šetrí čas
Vznik novinky, ktorú prinášame, umožnila stratégia digitálnej transformácie Slovenska. Vďaka legislatívnym zmenám sú údaje z Evidencie občianskych preukazov prístupné aj bankám. Tatra banka ako jedna z prvých bánk na Slovensku vyvinula riešenie, ktoré zabezpečuje automatickú aktualizáciu vybraných údajov v systémoch banky. Vďaka tejto inovácií tak klienti nemusia tráviť čas oznámením zmeny údajov v banke, ale ho môžu využiť na aktivity, ktoré im prinášajú väčší úžitok.
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky, [email protected], 0903 641 846
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/usetrime-cas-60-000-klientov-rocne/