Oddnes je možné sledovať nielen zásielky, ale aj hypotéky
| 13.12.2023 | 2 min. čítania
Tatra banka, podľa Global Finance najinovatívnejšia banka v strednej a východnej Európe, posúva hranice komfortu svojich klientov opäť o kus ďalej. Budúcim vlastníkom nehnuteľností umožňuje v mobilnej aplikácii Tatra banka sledovať stav ich hypotéky. Klienti tak majú kedykoľvek k dispozícii informácie o tom, čo sa deje s ich žiadosťou o hypotéku.
„Trackovanie“ hypotéky je realitou
Zobrať si hypotéku nie je pre väčšinu klientov bežnou záležitosťou. Vďaka finančným prostriedkom od banky si tak môžu splniť sen o vlastnom bývaní. Keďže ide o sumy v desiatkach tisícoch EUR a doslova o strechu nad hlavou, vyžaduje si proces poskytnutia úveru aj dlhší čas. Od podania žiadosti o úver však klient nemá informácie, čo sa s požiadavkou deje. O stave úveru sa môže buď informovať sám, alebo počkať na rozhodnutie banky.
Práve pre väčší komfort klientov Tatra banka prináša na slovenskom trhu jedinečnú funkcionalitu – online sledovanie stavu žiadosti o hypotéku v mobilnej aplikácii Tatra banka.
„Úvery na bývanie sú v očiach klientov zložitejšie, viackrokové, a preto chcú mať klienti istotu, že všetko prebieha v poriadku,“ vysvetľuje Petra Koleníková, vedúca oddelenia zabezpečených úverov pre fyzické osoby.
„Pre zvýšenie komfortu a odstránenie obáv klientov prinášame novú funkcionalitu, ktorá umožní sledovať stav vybavovania hypotéky krok po kroku. Od vzniku konzultácie k úveru až do času prípravy zmluvnej dokumentácie," dodáva.
Informácie o hypotéke poruke
Prehľadný sumár o svojej hypotéke nájdu klienti v novej verzii aplikácie Tatra banka. V časti Úvery v detaile Rozpracovaná žiadosť uvidia všetky fázy, ktorými žiadosť aktuálne prechádza, vrátane posúdenia dokladov, ohodnotenia nehnuteľnosti a schvaľovania úveru. Dozvedia sa tiež, kedy bol daný stav ukončený.
Prehľad poskytuje aj zobrazenie parametrov žiadaného úveru. O dôležitých momentoch bude klient informovaný notifikáciou a rovnako tak, keď bude k žiadosti potrebná jeho súčinnosť.
Klient môže navyše požiadať o kontaktovanie zo strany banky, a to priamo požiadavkou v rámci novej funkcionality. Hneď, ako to bude možné, sa s ním spojí pracovník, ktorý jeho žiadosť o úver rieši.
Viac sa o novej službe dozviete na webovej stránke.
Simona Miklošovičová, hovorkyňa Tatra banky, [email protected], 0903 641 846
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/tlacove-spravy/oddnes-je-mozne-sledovat-nielen-zasielky-aj-hypoteky/