V bankomate VKLAD/VÝBER vložíte peniaze aj na účet známeho či firmy
| 11.05.2021 | 3 min. čítania
Nedávno ste si mohli prečítať, ako jednoducho vložíte peniaze na svoj účet cez Bankomat 2.0. Dnes túto službu rozširujeme o možnosť vkladu na iný účet. Nezáleží pritom, či ide o vklad na účet známeho alebo vklad z dôvodu zaplatenia faktúry.
Vložiť hotovosť cez Bankomat 2.0 môžete na účet fyzickej aj právnickej osoby
Stačí ak prijímateľ má:
- účet vedený v mene EUR v Tatra banke alebo Raiffeisen banke.*
Čo k vkladu potrebujete
- vašu debetnú platobnú kartu vydanú v Tatra banke alebo Raiffeisen banke a PIN kód ku karte,
- hotovosť, ktorú chcete vložiť,
- bankomat Tatra banky s označením VKLAD/VÝBER.
Výhody vkladu hotovosti cez bankomat
- Vklad je pripísaný na akýkoľvek účet v mene EUR vedený v Tatra banke ihneď po jeho zrealizovaní.
- Je zadarmo. Vklad cez bankomat na vlastný účet alebo účet inej fyzickej či právnickej osoby je bez poplatku.
- V prípade, že nemáte presnú sumu, výdavok vám automaticky pripíšeme na váš účet a zvyšné peniaze si môžete vybrať alebo ponechať na účte.
- Pri vklade na účet môžete použiť aj QR kód – napríklad keď platíte faktúru, ktorá obsahuje kód v textovom formáte alebo vo formáte PAY by square. Nemusíte tráviť čas s prepisovaním údajov.
Obr: Po potvrdení tlačidla „Vklad hotovosti“ zvoľte typ vkladu, ktorý chcete zrealizovať.
Možnosti vkladu cez bankomat
Maximálny počet bankoviek: 200 ks na jeden vklad. Je možné vkladať opakovane.
Akceptovaná hodnota bankoviek: 5, 10, 20, 50, 100, 200, 500 EUR
Vklad mincí: Nie
Vydáva bankomat: Nie, rozdiel pri vklade na iný účet vám pripíše na váš účet
Na aký účet môžem vkladať: debetný účet fyzickej aj právnickej osoby vedený v Tatra banke
Viem uviesť variabilný symbol: Áno
Viem zadať poznámku: Áno
Čo sa stane, ak
- vložíte viac ako 200 ks bankoviek.
Bankomat vám viac ako 200 bankoviek nevezme. Zvyšný počet bankoviek vám vydá naspäť. - naskenujete QR kód, ktorý neobsahuje číslo účtu Tatra banky.
Bankomat vás upozorní, že QR kód sa nepodarilo načítať a transakciu nie je možné spracovať. Preto vložte peniaze na svoj účet a platbu uhraďte cez mobilnú aplikáciu Tatra banka. - uvediete neexistujúce číslo účtu.
Bankomat vás upozorní a vráti na obrazovku, kde môžete číslo účtu opraviť.
*táto možnosť sa nevzťahuje na termínovaný či sporiaci typ účtu.
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/navody/vklad-na-iny-ucet/