MobilePayTB nahradí aplikácia Tatra banka
| 31.01.2022 | 7 min. čítania
V čase svojho vzniku predstavovala revolúciu vo svete mobilných platieb. Odvtedy prešlo vyše päť rokov a niektoré služby MobilePayTB dodnes nemajú na bankovom trhu konkurenciu. Svoje využitie po novom nájdu v aplikácii Tatra banka.
Čo sa stane s aplikáciou MobilePayTB?
-
Od 1. februára už nebude dostupná pre nových klientov. Aplikáciu MobilePayTB stiahneme z aplikačných obchodov App Store a Google Play.
-
K 31. marcu aplikáciu úplne vypneme a nebude ju možné viac používať.
Prečo meníme MobilePayTB za aplikáciu Tatra banka?
Aplikáciu MobilePayTB sme vytvorili pred vyše piatimi rokmi, aby sme našim klientom umožnili pohodlne platiť ich Android smartfónmi. Odvtedy technológie značne pokročili a na slovenský trh tiež prišli noví hráči, spoločnosti Apple a Google, ktoré predstavili vlastné digitálne peňaženky. Ďalšia aplikácia na mobilné platenie už nebola potrebná.
MobilePayTB však poskytovala funkcionality ako jednorazové číslo karty pre platbu na internete, možnosť reklamovať transakciu, ako aj benefity ku kreditným kartám My Benefit a My Doctor, ktoré si používatelia obľúbili a nikde inde nenašli.
Vedeli ste, že prvé mobilné platby priniesla na Slovensko práve Tatra banka?
Už v roku 2012 sme predstavili špeciálne kryty pre majiteľov iPhonov – tzv. iCarte, ktoré obsahovali NFC čip a umožňovali platiť bezkontaktne na termináloch.
To znamenalo, že ak chceli využiť všetky dostupné služby k svojim platobným kartám, potrebovali tri aplikácie: Tatra banka, MobilePayTB a Apple Pay/Google Pay.
„Veľmi nám záležalo na tom, aby sme zlepšili klientský zážitok, preto sme sa rozhodli funkcionality z MobilePayTB preniesť do aplikácie Tatra banka. Zároveň nám starostlivosť o jednu aplikáciu namiesto dvoch umožňuje venovať viac času inovovaniu a rozvoju nových služieb,“ vysvetľuje Lukáš Mochňák, vedúci oddelenia mobilných aplikácií.
Aj vďaka tomu už dnes nájdete v aplikácii Tatra banka nielen všetky klientsky obľúbené funkcionality MobilePayTB, ale aj viaceré nové vylepšenia:
1. Všetky karty na jednom mieste
V detaile Karty sa dozviete, aký typ karty vlastníte a kedy sa končí jej platnosť. Môžete tiež zmeniť jej názov alebo zobraziť PIN kód. V prípade straty alebo krádeže, či pri podozrení zo zneužitia, môžete svoju kartu zablokovať.
V časti Nastavenia karty si môžete meniť denné limity ako aj vybrať kontinenty, kde bude možné platiť vašou kartou.
Aplikácia Tatra banka navyše ponúka:
-
lepší prehľad o pohyboch na karte, nastavenie notifikácií, možnosť zmeniť adresu pre doručenie obnovenej karty,
-
prevod peňazí z kreditnej karty,
-
mesačný výpis ku kreditnej karte, úhradu dlžnej sumy a nastavenie automatickej splátky dlžnej sumy na kreditnej karte.
2. Platíte bezpečne na internete
V aplikácii Tatra banka si viete rovnako ako v MobilePayTB vygenerovať jednorazové číslo karty, ktoré je použiteľné len na jeden nákup.
Ako na to?
-
Vyberte si zo zoznamu kariet tú, ktorou chcete zaplatiť.
-
Kliknite na tlačidlo Internetová platba.
-
Po potvrdení PINom aplikácia zobrazí jednorazové údaje o karte, ktoré použijete na platbu u obchodníka.
Tip pre vás: Ak nakupujete priamo z telefónu, údaje je možné jednoducho kopírovať. Jednorazové údaje o karte sa vám zobrazia aj vo forme notifikácie.
3. Zľavy u obchodníkov
Ako držiteľ hlavnej kreditnej karty Visa štandardná, Visa zlatá alebo Visa Platinum môžete využívať službu My Benefit, ktorá vám prináša atraktívne zľavy u vybraných obchodníkov formou cashbacku.
Vernostný program funguje v aplikácii Tatra banka rovnako ako v MobilePayTB. Navyše, ak už ho máte aktivovaný v MobilePayTB, automaticky sa vám aktivuje aj v aplikácii Tatra banka.
V časti Výhody si môžete aktivovať ľubovoľný počet zliav. Keď máte ponuku aktivovanú, stačí u daného obchodníka zaplatiť kreditnou kartou.
V aplikácii Tatra banka vás navyše čaká: prehľadnejšie zobrazovanie ponúk, nová sekcia Moje aktivované ponuky, vylepšené vyhľadávanie a prehľadný zoznam využitých ponúk v časti Úspory.
4. Doktor v mobile
Ako jediná banka na Slovensku vám ku kreditným kartám prinášame službu My Doctor, vďaka ktorej sú vám k dispozícii slovenskí aj zahraniční špecialisti na konzultáciu vašej diagnózy.
V aplikácii Tatra banka službu ďalej rozširujeme o Prednostné objednanie na MRI vyšetrenie. Držitelia kreditných kariet Visa zlatá alebo Visa Platinum si tak skrátia čakanie na vyšetrenie magnetickou rezonanciou o niekoľko týždňov.
Všetkým klientom Tatra banky sú k dispozícii tieto služby.
Už čoskoro: Reklamácia kartovej transakcie
Ak budete potrebovať reklamovať niektorú z transakcií realizovaných vašou kartou Visa zlatá alebo Visa Platinum, urobíte tak priamo v aplikácii Tatra banka.
Už nebudete musieť chodiť do pobočky, kontaktovať službu DIALOG Live či svojho bankára. Priamo v detaile transakcie vyplníte jednoduchý formulár a následne bude vaša reklamácia vyriešená štandardným procesom.
Reklamácia kartovej transakcie bude dostupná v aplikácii Tatra banka v priebehu februára.
Ešte nemáte mobilnú aplikáciu Tatra banka?
Podobné správy
https://www.tatrabanka.sk/sk/blog/inovativne-bankovnictvo/mobile-pay-nahradi-tatra-banka/