DIALOG Live
Spravujte svoje financie pohodlne cez telefón. Vďaka unikátnej službe Hlasová biometriaTB vás pri volaní do kontaktného centra DIALOG Live overíme len na základe vášho hlasu.
Komfortná služba bez potreby návštevy pobočky
Osobné poradenstvo pre všetky produkty
Nonstop servis 24 hodín denne 7 dní v týždni
Hlasová biometriaTB vás overí len na základe hlasu
Vynovený DIALOG Live
Teší nás, že sme spolu v kontakte! Uskutočnili sme spolu už vyše 10 miliónov hovorov a milión chatov. A sme pripravení na ďalšie.
Inovované kontaktné centrum DIALOG Live vám vďaka svojim novým výhodám prináša možnosť kúpiť si čoraz viac produktov a služieb aj bez návštevy pobočky, a to priamo cez telefón.
Cez DIALOG Live vybavíte už aj:
Oznam:
S cieľom zvyšovania kvality poskytovaných služieb sme sa rozhodli pristúpiť k ukončeniu málo využívaných servisných úkonov. Od 01. 07. 2022 nie je cez DIALOG Live možné realizovať prevodné príkazy a overovať totožnosť prostredníctvom autorizačného nástroja Grid karta.
Platobné príkazy môžete naďalej pohodlne a bezpečne realizovať kedykoľvek z pohodlia vášho domova cez Internet bankingTB alebo mobilnú aplikáciu Tatra banka:
- platobný príkaz zadaný cez digitálne bankovníctvo je bez poplatku,
- limity na platobné príkazy s dodatočnou autorizáciou sú až 300 000 EUR za mesiac,
- nájdete tu aj množstvo ďalších užitočných informácií a funkcií, ako je napríklad prehľad a správa produktov a služieb, blokácia platobnej karty či úprava limitov.
Neváhajte nás kontaktovať, sme tu pre vás. Naši pracovníci v pobočkách alebo na kontaktnom centre DIALOG Live vás prevedú jednoduchou aktiváciou a oboznámia vás so základnými funkciami.
Tip pre vás:
Vyskúšajte Lite verziu našej aplikácie Tatra banka. Jej výhoda spočíva v zjednodušenom a pohodlnom prístupe k vašim financiám a v skutočne nenáročnom zadávaní prevodných príkazov.
Hlasová biometriaTB
Vyskúšajte vynovený DIALOG Live so službou Hlasová biometriaTB
Vďaka unikátnej službe Hlasová biometriaTB vás pri volaní na inovované kontaktné centrum DIALOG Live odteraz jednoducho overíme len na základe vášho hlasu. Na prihlásenie už viac nebudete potrebovať službu Karta a čítačkaTB.
Zavolajte nám a nahrajte svoju hlasovú vzorku
Na začiatku telefonátu si jednorazovo overíme vašu identitu prostredníctvom služby Karta a čítačkaTB. Následne s vami urobíme krátky neformálny rozhovor, počas ktorého nahráme vašu hlasovú vzorku. A v budúcnosti už vďaka hlasovej biometrii vybavíte všetko pohodlne z domu či z práce cez DIALOG Live.
Zavolajte nám na číslo *1100 z mobilného telefónu alebo z pevnej linky na číslo 0800 00 1100. V prípade volania zo zahraničia používajte číslo +421 2 5919 1000.
Zavolajte nám a vybavte všetko pohodlne cez DIALOG Live z mobilného telefónu na skrátenom čísle *1100
Často kladené otázky
V prípade, že ste už klientom Tatra banky, vieme prostredníctvom služby DIALOG riešiť takmer 90 % požiadaviek bez potrebnej návštevy pobočky. A to od žiadosti o produkt/službu až po podpis zmluvnej dokumentácie:
- Hypotekárny úver/Americkú hypotéku
- Bezúčelový spotrebný úver
- Kreditnú kartu
- Doplnkové dôchodkové sporenie
- Program sporenia
- Cestovné poistenie
- Investície do podielových fondov (prostredníctvom Osobného bankára alebo Osobného finančného poradcu na DIALOG Live)
- Úvery pre právnické osoby
- Podpis žiadosti o Hypotekárny úver (komplexnú konzultáciu a čerpanie úveru vie zabezpečiť priamo služba DIALOG Live prostredníctvom svojich Remote Hypotekárnych špecialistov)
- Žiadosť o produkt/zmenu produktu v prípade, že vás nevieme identifikovať prostredníctvom DIALOG Live (nemáte k dispozícii kartu a čítačku resp. nemáte nahratú hlasovú vzorku) / nie ste zatiaľ klientom Tatra banky
Pozrite si s akými servisnými požiadavkami sa viete obrátiť na DIALOG Live.
Pozrite si s akými servisnými požiadavkami sa viete obrátiť na DIALOG Live.
Kombináciou volania na DIALOG Live a návštevy pobočky môžete riešiť:
- vinkulácia finančných prostriedkov
- podpis žiadosti o Hypotekárny úver (komplexnú konzultáciu a čerapnie úveru vie zabezpečiť priamo služba DIALOG Live prostredníctvom svojich Remote Hypotekárnych špecialistov)
- žiadosť o produkt/zmenu produktu v prípade, že vás nevieme identifikovať prostredníctvom DIALOG Live (nemáte k dispozícii kartu a čítačku resp. nemáte nahratú hlasovú vzorku) / nie ste zatiaľ klientom Tatra banky
Takmer 90 % vašich požiadaviek týkajúcich sa produktov aj iných služieb viete vyriešiť prostredníctvom svojho osobného bankára cez DIALOG z práce alebo priamo z pohodlia vášho domova.
Všetky dokumenty vám vie RMOB doručiť do Internet bankinguTB alebo priamo domov prostredníctvom kuriéra.
Áno. V prípade že ste klientom Tatra banky, takmer celý proces od konzultácie až po čerpanie úveru vieme riešiť cez DIALOG prostredníctvom Remote hypotekárneho špecialistu. V prípade schválenia úveru je potrebné zmluvy k Hypotekárnemu úveru podpísať na vami zvolenej pobočke (vieme vám zabezpečiť stretnutie v konkrétny čas, ktorý vám vyhovuje).
V čase od 8:00 -17:00 na bezplatnej linke z pohodlia domova 02/5919 7766.
Prípadne pracovníka viete kontaktovať priamo z vašej mobilnej aplikácie cez záložku Kontakty. V ostatnom čase (Non stop) bude váš hovor automaticky presmerovaný na DIALOG, kde sa vám budú ochotne venovať naši operátori.
Veľmi jednoducho. Stačí zavolať na DIALOG a operátor už zariadi, aby ste sa mohli spojiť s remote HŠ.
Služby prémiového bankovníctva poskytujeme najmä klientom, ktorých pravidelný príjem na účet je vyšší ako 2 000 EUR alebo celková výška aktív v správe Tatra banka Group je vyššia ako 40 000 EUR.
Nechajte nám telefónne číslo a my vám zavoláme
https://www.tatrabanka.sk/sk/personal/ucet-platby/dialog-live/